Skocz do zawartości

gEY97SM.png

Kamsu

Gracz
  • Zawartość

    396
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana Kamsu w dniu 13 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Kamsu punkty reputacji!

Reputacja

1519 Uzależniony spamer

O Kamsu

  • Urodziny 21.04.1996

Ostatnie wizyty

10395 wyświetleń profilu
  1. Od kiedy ty tu mapperem jesteś? XD

    1. Tomo

      Tomo

      Odkąd napisał podanie i pokazał super prace :V

    2. Qbi

      Qbi

      dobry maper polecam

  2. Steez czy Oskar?

    1. PR08L3M

      PR08L3M

      Ani to ani to

  3. Pliki, pliki, pliki od liczenia mam odciski

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Jasiu.

      Jasiu.

      wyjazd tobiasz

    3. Olafx

      Olafx

      3 wakacje co najmniej za fundowane XD

    4. Poison.

      Poison.

      Jasiuu ty kurło nie obraszaj tobiaszkq borzq

  4. Kamsu

    Beczka śmiechu.

  5. image.png.8a7cc4e98dfd7fc2316e498e8e4e30a5.png

     

    Ty to zawsze prankster byłeś XD

    1. Pokaż poprzednie komentarze  8 więcej
    2. Janusz.

      Janusz.

      Jak zafundujesz to nie zobaczycie mnie przez miesiąc :D

    3. K3rtoz

      K3rtoz

      A mnie przez rok xD

      Z reszta kto by sie chciał mnie pozbyć? :v

    4. Tomo

      Tomo

      Ja bo za dużo gadasz.

  6. 3 skargi nadal na ciebie są, a ty odchodzisz. A ty bystrzaku, uciekasz od kary :D Boisz się konsekwencji!

    1. Pokaż poprzednie komentarze  8 więcej
    2. Janusz.

      Janusz.

      XDDDDDDD @Michael_Rose śmiech na sali by był xD

    3. Michael_Rose

      Michael_Rose

      By były dymy dymy w UJ i jeszcze gorzej 

    4. Janusz.

      Janusz.

      Ale może Pan @Tomo przyszły Developer (?) ruszy ten serwer. Ma on potencjał, nie to co inne serwery typu bez wariantów silników itp. EMS ma w sobie potencjał i ktoś musi go wykorzystać, pożyjemy zobaczymy - Dajmy szansę Tomo'wi.

  7. Jak coś, to nic do ciebie nie mam. Nawet szacunku

    1. Pokaż poprzednie komentarze  14 więcej
    2. Tobiasz69

      Tobiasz69

      Chyba zamykam SGES. A Ty piszesz o dołączeniu. XDDDDD

    3. Poison.

      Poison.

      Tobiasz nooooo nie bądź taki :/

    4. Susel023

      Susel023

      @Kamsu, oblicze to on pokazywał już dawno. Tylko niestety za cholerę nikt tego "nie widział", albo udawał debila...

       

      #MajkusowoSusełkowoPaliwoSFTeam

  8. Buenos dias senior Siarra

    1. RacheT

      RacheT

      Buenos aires senior Morelas!

    2. _Pro_Kuba_

      _Pro_Kuba_

      I w pizd* i wylądował

       

    3. Poison.

      Poison.

      I cały misterny plan też w piz*u

  9. A mogłeś z nami z jednej wazy....tera nie rusz...tera nie już Elo mordziaty

    1. Kamsu

      Kamsu

      Mordziaty tymczasem 

  10. Coooooooooooo? :(  te wszystkie pomoce dla mnie przywrócenie mi motorka i odkupienie ode mnie aut :( żegnaj ziomeczku  :(  chcę cię jeszcze widzieć na EMS 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. Major

      Major

      Sam mam własne problemy!  :( 

      Zdaje egzamin - Posiedzę w frakcji jeszcze trochę do wyższej rangi i czas też  na mnie! 

    3. Tobiasz69

      Tobiasz69

      Wiem jakie. Opisywałeś mi. W szkole coś. 

      Powodzenia w AC na egzaminach.

      Ale nie odchodź.

    4. Major

      Major

      @Tobiasz69 dziękuję :) Zastanowię się jeszcze!  

  11. Powodzenia w życiu prywatnym trzymaj się tam! 

     

     

    1. Tobiasz69
    2. Kamsu

      Kamsu

      Dzięki, tobie również!

  12. Kamsu

    Zmiany w obsadzie projektu

    W związku ze znudzeniem grą oraz brakiem wdzięczności ze strony graczy, ogłaszam iż Guardian @Kamsu kończy przygodę na serwerze Emstories. Dzięki za wszystko, powodzenia wszystkim. Bez odbioru.
  13. Kamsu

    Zmiany w obsadzie projektu

    Administrator @NeverMind oraz Supporter @Zombiak zostają zawieszeni na 5 dni w związku z otrzymaną skargą.
  14. Twoja skarga została zaakceptowana.
×