Skocz do zawartości

gEY97SM.png

  • 0
SajeK04

zakup premium

Pytanie

Zobaczyłem to dopiero dziś. Kiedyś kiedy kupowałem kod premium roz 7dni w sms Napisałem przez przypadek "a" i pisało mi, że treść wiadomości jest nieprawidłowa spróbuj ponownie. Nie wysłało mi kodu premium ale za to wzięło 6,15 z konta. Liczę na rozwiązanie problemu. 

  • Jestem przeciw! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Przepraszam że się wypowiem, ale raczej nie ma czegoś takiego jak zwrot kosztów na kogoś błędzie, mogłeś się upewnić czy wszystko dobrze, np. tak jak ja przy każdym zakupie.

  • Jestem przeciw! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Za każdy SMS premium wysłany na płatny numer operator pobiera opłatę. Niestety jeżeli pomyliłeś się w treści wiadomości to bardzo prawdopodobne jest, że system nie przekazał jej dalej dla EMStories, ponieważ treść wiadomości się nie zgadzała. Z jednego numeru może korzystać kilkanaście firm (każda ma inną treść SMS, którego trzeba wysłać) więc wątpię byś odzyskał swoje pieniądze. Zawsze upewniaj się dwa razy zanim wyślesz płatnego SMSa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wytłumaczone wyżej, archiwum. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×