Skocz do zawartości

Wykryto Adblocka!

Nie stosujemy agresywnych reklam, a dzięki nim jesteśmy wstanie opłacić serwer oraz stronę.

Dodaj naszą stronę do WhiteListy, to Cię nic nie kosztuje :)

  • Ogłoszenia

    • BoysiaQ

      Działy organizacji   16.02.2018

      Dnia 19.02.2018 w godzinach wieczornych wszystkie działy organizacji nieaktywne przez minimum 10 dni zostaną usunięte.

    Oficjalne wyniki konkursu Moto Center!

    Adeha.
    Przez Adeha.,

    T8dGe1J.png

     

    Witam, mamy zaszczyt przedstawić końcowe wyniki konkursu Moto Center!

     

    1. Miejsce zajął @Losttoraz zgarnia on darmowy wybrany wariant i kod premium na 30 dni rozszerzony.

    2. Miejsce zajął @CzekoladowyArsik oraz zgarnia on darmowy wybrany wariant.

    3. Miejsce zajął @Pitu. i zgarnia on kod premium na 30 dni rozszerzony.

     

     

     

    Po odbiór premium proszę zgłaszać się do @Fokusa, a po odbiór wariantów do każdego pracownika naszej działalności.

    Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

     

     

     

    Ekipa Moto Center

     

     


    #23 Wielki event na otwarcie MotoCenter

    Fokus
    Przez Fokus,

    T8dGe1J.png 

     

    Drodzy gracze!

     

    Napewno słyszeliście, o otwarciu nowej działalności zajmującej się modyfikacją pojazdów.

    Jeśli nie słyszałeś koniecznie zajrzyj ! KLIK

     

    Tak więc! Z okazji niedawnego otwarcia MotoCenter, przygotowało dla was event "Znajdźki" 

     

    O co będzie w tym chodzić?

    Otóż po mapie jest rozłożone 13 pojazdów!

    Każdy z nich ma jeden z wariantów stworzonych przez MotoCenter!

    Również każdy pojazd ma vopis: MOTOCENTER

     

    Na czym będzie polegać zabawa? Macie czas do piątku (16.02) do godziny 00:00.

    Szukacie pojazdów wskazanych wg. opisu wyżej, i z każdym robicie sobie zdjęcie oraz zapisujecie gp.

     

    Jeśli znajdziecie wszystkie owe pojazdy, wysyłacie je w prywatnej wiadomości do @Fokus @Adeha. @Trevor

     

    Jeśli jednak nie uda wam się znaleźć pojazdów, wysyłacie je w piątek przed godziną 00:00, być może będziecie mieć najwięcej odnalezionych pojazdów.

     

     

    NAGRODY:

    1 miejsce: 

    Darmowy wybrany wariant, kod premium 30 d rozszerzony.

     

    2 miejsce

    Darmowy wybrany wariant.

     

    3 miejsce

    Kod premium 30 d rozszerzony.

     

     

     

     

     

     

     

    PRZYKŁAD:

     

    mta-screen_2018-02-12_17-42-41.png

    GP: 591.11,-1365.37,53.67


    #22 Rekrutacja na modelera [Luty 2018]

    Trevor
    Przez Trevor,

    Nu4HM7q.png

     


     

    Kilka słów o rekrutacji

    • W skrócie rekrutacja jest to proces naboru do grupy ludzi, którzy chcą się w niej udzielać, spośród których wybiera się osoby pasujące do danego stanowiska.

     

    Czego oczekujemy?

    Jeśli spełniasz następujące warunki

    • Posiadania komunikatora jakim jest Discord.

    • Potrafisz współpracować z ludźmi.

    • Uważasz się za osobę, której można powierzyć odpowiedzialne zadania i obdarzyć zaufaniem.

    • Posiadasz sporą ilość wolnego czasu.

    • Posiadasz umiejętności modelowania 3D

    to znaczy, że masz szansę zostać serwerowym modelerem.

     

    Co oferujemy!

    • Wykonywanie ciekawej pracy,

    • Wyróżnienie na forum w postaci rangi,

    • Miło spędzony czas w najlepszym gronie!

     

    Ściągawka jak zwiększyć swoje szansę?

    • Chcemy poznać kandydata, mieć dobry obraz osoby, z którą prawdopodobnie będziemy współpracować. Ciężko ocenić osobę, odpowiadającą jednym zdaniem. Postaraj się rozwinąć wypowiedzi, pozwól nam się dowiedzieć trochę o Tobie. Ułatwi nam to podjęcie decyzji o przyjęciu Cię w nasze progi.
    • Pamiętaj, by unikać błędów ortograficznych i chaotycznego pisania.
    • Nie bądź skromny! Zareklamuj się, zamiast kryć swoje zalety. Nie pisz "to od Was zależy, czy zostanę przyjęty" tylko spraw, by zależało to od Ciebie!

     


     

    Jeśli interesuję cię praca jako serwerowy modeler wystarczy że napiszesz podanie według wzoru podanego niżej!

     

    [WZÓR PRAWIDŁOWO NAPISANEGO PODANIA]

     

    Imię: Janusz

    Wiek: 51

    Staż na serwerze: Gracz od 21 Lipca 2001r.

    Staż jako modeler: 10 lat

    W jakim programie pracujesz: 3ds max

    Czy posiadasz discord?: Tak
    Nazwa użytkownika discord: Trev#2994

    Czy posiadasz sprawny mikrofon: Tak

    Jak oceniasz swoje umiejętności modelarskie: W miarę ok.

    Ile jesteś w stanie poświęcić czasu na modelowanie: Jestem w stanie poświęcić minimum 3 godziny dziennie.

    Coś o sobie: Tutaj piszemy coś o sobie.

    Czy akceptujesz regulamin: Tak

    Twoje portfolio (Link do twoich prac): www.mojeportfoli.pl/mojeprace

     

    [WZÓR PODANIA DO SKOPIOWANIA]

     

    Imię: Janusz

    Wiek: 51

    Staż na serwerze:

    Staż jako modeler:

    W jakim programie pracujesz:

    Czy posiadasz discord?:
    Nazwa użytkownika discord:

    Czy posiadasz sprawny mikrofon:

    Jak oceniasz swoje umiejętności modelarskie:

    Ile jesteś w stanie poświęcić czasu na modelowanie:

    Coś o sobie:

    Czy akceptujesz regulamin:

    Twoje portfolio (Link do twoich prac):

     


    PODANIA SKŁADAMY W TYM TEMACIE, OSOBY KTÓRE BĘDĄ SIĘ WYPOWIADAĆ NIE NA TEMAT ZOSTANĄ UKARANE.


     


    Nowe nosze dla Pogotowia Ratunkowego!

    Anonimowy
    Przez Anonimowy,

    vrt2kJ9.png

     

    Nareszcie mamy zaszczyt zaprezentować gotowy wyrób z pracowni developerskiej i modelarskiej. Długo wyczekiwane nosze dla Pogotowia Ratunkowego zostały zaimplementowane na serwerze Emergency Stories - MTA w dniu 01.02.2018r

     

    Planowane przedsięwzięcie rozciągnęło się w czasie. W wyniku tego powstało coś niestandardowego. Na pierwszy rzut oka jest to kolejna, dość zwyczajna, atrakcja dla jednej z frakcji. Od strony zaplecza wygląda to inaczej, dość niecodziennie. Mianowicie nie jest to zwykły skrypt pisany od góry do dołu jak do tej pory robiliśmy to zawsze. Nosze zostały zaprogramowane paradygmatem Object Oriented Programming (czyli zostały zaprogramowane obiektowo - paradygmat: programowanie obiektowe).

     

    Oznacza to, że podczas rozciągającego się w czasie budowania kodu, spróbowałem wykonać szkielet skryptu, który w rezultacie upodobni się do działania języków zorientowanych obiektowo. Od dawna chciałem to zrobić. Nareszcie się udało. Podzieliłem kod na klasy i metody. Każdemu typowi danych odpowiada jedna, odseparowana klasa. Dzięki temu można było programować dokładnie tak samo jak w Javie. W Lua jest to utrudnione, poza tym MTA blokuje korzystanie z przydatnych bibliotek (nie pozwala na import). W wyniku długotrwałego procesu udało się znaleźć sposoby na wszystkie przeszkody.

     

    Skrypt mimo wszystko jest bardzo złożony. Główny zasób, zawierający aż 8 klas, powiązany jest z dwoma innymi zasobami. Implementacja noszy wymagała wprowadzenia modyfikacji w starych skryptach odpowiedzialnych za generowanie pojazdów frakcyjnych. Niełatwo było powiązać skrypt tworzony nowoczesną metodyką ze starym, trudnym do zrozumienia, kodem.

     

    Myślę, że po takim doświadczeniu każdy kolejny większy zasób będzie tworzony w ten sposób. Ułatwia to zrozumienie logiki kodu. Programuje się o wiele przyjemniej.

     

    Sam kod to jednak połowa sukcesu. Nic nie odbyłoby się w tak doskonałej jakości gdyby nie zasługa @Fizo oraz @Grochu. Oni przygotowali dwa modele noszy. Jeden jest złożony (nosze są wtedy opuszczone), a drugi rozłożony (widoczny na powyższej grafice). Należą im się podziękowania. Fizo szczególnie zasłużył na wyróżnienie, ponieważ zaprojektował cały algorytm (w formie graficznej) korzystania z noszy. Dzięki temu łatwo było zrozumieć wymagania Pogotowia Ratunkowego i przełożyć to na kod.

     

    Starą deskę zastąpiły nowe nosze. Wyzwolone są od bugów. Nie ma już problemu z przechodzeniem na interior i dimension szpitala. Oczywiste jest, że na pewno trzeba będzie wprowadzić niewielkie poprawki, gdy ratownicy medyczni solidnie przetestują twór i poinformują developerów o błędach.

     

    Jestem bardzo usatysfakcjonowany tym, co zostało właśnie wdrożone na EmStories. Niech dobrze służą medykom.

     

    UWAGA! RELACJA NA SNAPIE!

    Na serwerowym profilu Snapchat została dodana relacja z efektu końcowego kodu. Zainteresowanych zapraszamy: em_stories i zachęcamy do śledzenia. Często pojawiają się tam nowinki z zaplecza developerskiego.

     

    8PKoPPi.png

     

     

    GALERIA DOTYCZĄCA NOSZY!

    Zapraszamy do galerii, w której znajdują się materiały z pierwszej akcji z wykorzystaniem nowych noszy. Multimedia prezentują działanie i wygląd produktu. Galeria znajduje się tutaj:

     


Portal by DevFuse · Based on IP.Board Portal by IPS
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Połącz z serwerem

    Połącz z mumble



    ServerProject
×